جهش غیر قابل باور!!!!!!!!!!!!!!!!!

جهش غیر قابل باور!!!!!!!!!!!!!!!!!

 سلام

قابل توجه توجه بروبچ آشنا !!!!!!

ترم آذر زبانو امروز ثبت نام کردم

فکر کن چی شد

با هزار ترس و لرز رفتم آموزشگاه  گفتم الانه که بعد از اینهمه جون کندن تو یاسوج بعد از تعیین سطح منو بندازن دو سه تا لول پایین تر

حالا بیا و درستش کن

خلاصه سرتونو درد نیارم

بعد از نیم ساعت مطل شدن طرف یا هزار دبدبه و کبکبه اومدو ما رو احظار کرد از اونجایی که فهمید ما از یاسوج اومدیم شروع کرد به سوالای یاسوج گردی

اونجا چی کار می کردینو موقعیت جغرافیایی و شغل پدر و مادرو بیوگرافی دوستای صمیمی و جاهای دیدنی یاسوجو...

یه دفه به خودم اومدم دیدم بله چونم گرم افتادو یه نیم ساعتی هست که دارم سر طرفو میخورم اگه طرف با فریاد یه استپ نمیگفت من ول بکن نبودم

این شد که شاید باورتون نشه

 ما پنج ترمو جهشی رفتیم بالا

برای یه لحظه هنگ کردمو فاصله صد متری خونه تا موسسه رو از خوشهالی دویدم

چیه بابا اشتباه ننوشتم رد شدن اینور خیابون تا اونور خیابون مگه صد متر بیشتره!!!!!!

قابل توجه اونایی که گفتن من عجیبم!!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, ] [ 22:21 ] [ azin ] [ ]